Hiram96 Aynen ya, benim kızımda 2 aylık, bi postta 9-10 gibi yatıp 3 te uyanıp yiyip sonra tekrar 7-8 e kadar yattığını söyledim diye iki kişi resmen linçledi, üstüne kötü anne muamelesi yaptılar… Bebeğim aç olunca kendi zaten kıpırmaya başlıyo bana sinyalleri veriyor zaten ki doktorumunda şu lafını söyledim o bahsettiğim kadınlara “gece uykusu herşeyden önemli, bırak uyusun” dedi, başladılar o doktordan şüphe et yanlış yapıyosunuz kabul et dediler.. dedim tamam doktorum 6 sene boşuna okuyup 30 sene çocuk doktorluğu yapmış, siz haklısınız……