Tekrar meraba, bugün açtığım ikinci tartışma 🤷🏻♀️ Kızlar bebeğim 2 aylık, dün bütün gün uyudu, sadece yemek için uyandı gece de dahil. Bugün aynı şekilde sabahtan beri uyuyor sadece yemeğe kalktı. Oyun halısına koydum azıcık uykusu açılsın diye,oynarken wc ye gidip geldim uyuyakalmış. Aşırı şaşırıyorum, nedenini bilen var mı? Ateşi yok, bezini iyi ıslatıyor.