imranmucahit 2 ay 20 günlük bebeğim var sütüm yetmiyo ama mamada icmiyo mamayı nasıl içerebilirim önerisi olan varmı çok üzülüyorum
Sltan45_a imranmucahit sütünüz ün yetmedigini nasıl anladınız Hiç durmadan aglıyor mu Çiş kaka sayısı az mı Aylık kilo alımı düşüştemi
Melike09 imranmucahit en iyi süt arttırma yöntemi su. Ben 4 4.5 litre içerdim. Suyu çok iç canım. Uyuma imkanın varsa da uyu süt birikiyor memede. Uyumadan iç suyu. Tahin ya da tahin helvası da yaradı bana. Hurma yiyebilirsin. Yeşillikler süt yapıyor. İnşallah işe yarar bol bol sütün olur.
Meltemidil imranmucahit canım bebeğini bol bol emzir üstün mutlaka artacaktır ama bi bardak süte yulaf ezmesi , tahin , iki tane hurma , 5-6 tane badem blander yap iç ya da. Rezene , anason, ıhlamur hepsini demle iç inanılmaz süt arttırıyor
imranmucahit Esraarass ağlıyordu sürekli ve bezinde hafif pembelik gördüm ilk başlarda iyi gidiyorduk ama ameliyat oldum 28 günlükken ondan sonra azaldı mamayı ilk verdiğimde içmişti şimdi içmiyor
imranmucahit Sltan45_a ağlıyordu sürekli ve bezinde hafif pembelik gördüm ilk başlarda iyi gidiyorduk ama ameliyat oldum 28 günlükken ondan sonra azaldı mamayı ilk verdiğimde içmişti şimdi içmiyor
Kusannesi Şırınga yada kaşık biberınla dene canım mama içirmeyi. Ayrıca boll süt iç dereotu bol bol ye tahin ye helva ye artar insallah sütüne güven önce
imranmucahit Kusannesi ilk verdiğimde içmişti mamayı o gün çok ağladı şimdi içmiyor reddediyor inşallah çoğalır sütüm 28 günlükken safra ameliyatı oldum hastahanede bile yatmadan çıktım emzirebilmek için çok üzülüyorum böyle olunca teşekkür ederim canım
Prensesannesiii26 imranmucahit canım pembelik varsa idrarında bı test yaptırın idrar yolu enfeksiyonu olabilir
imranmucahit Prensesannesiii26 ama o zaman rahatsız olmazmi bide her zaman olmuyo pembelik suyu ben bol içersem yada mama içerebilirsem geçiyor o yüzden enfeksiyondan şüphelenmedim canim
Esraarass imranmucahit zaten enfeksiyon varsa bol sıvı alması iyi geliyor ama kesin tedavi değil. Yani enfeksiyonu olabilir pembelik varsa.
Prensesannesiii26 imranmucahit her zaman değil bir kere bile idrarında olması yetiyormus canım rahatsız olup olmayacağıda bebekten bebeğe değişiyor benim başıma gelmedi ama arkadaşımın kızından biliyorum pembelik vardı bezinde hemen doktora götürdü enfeksiyon çıkmıştı ama bebek gayet sakindi ordan yola çıkarak söyledim
Prensesannesiii26 imranmucahit süt yapması içinde galactago damla alabilirsin canım bol bol da şu iç inşallah en kısa sürede fışkırır dereceye gelir sütun 🙏
imranmucahit Prensesannesiii26 doktora dedim daha önce olabilir demesti bide suyu bol içince karnı doyunca geciyo canım çok teşekkür ederim
Annekeki Ya yanlis yonlendirmek istemem ama bize doktor pembelik yani kristaller olabilir buyudukce gececek demisti dogum sonrasi gelen cocuk doktoru🙄
imranmucahit Annekeki banada olabilir demişti doktorumuz ben ac olduğundan yada susuz kaldığından şüphelendim teşekkür ederim canım
imranmucahit Melike09 inşallah canım çok teşekkür ederim sütüm olsun diye çok çaba harcadim bugüne kadar çok üzülüyorum böyle olunca buda etkiliyo galiba biraz
imranmucahit Prensesannesiii26 bestlak kullandım 2 şişe sanki çok değişiklik olmadı gibi geldi bide onu deneyeyim canım teşekkür ederim
Prensesannesiii26 imranmucahit bestlak bende de işe yaramadı bu işe yaradı canım dene bı inşallah ise yarar ayriyeten dut kurusu da alabilirsin
imranmucahit Meltemidil hepsini ayrı ayrı yiyorum içiyorum canım ama süt içmedim hiç şimdiye kadar safra kesemde tas vardi sut dokunduğu icin icemedim ameliyati oldum25 gunlukken ama şimdide bebeğe gaz yaparmı diye korkuyorum