Benim kızımda dört ay on günlük ve alerjik bir bebek. Çok tutmak istiyorum. Geçen yıl da tutamamistim. Sadece anne sütü alıyor ve sütüm çok degil. Ayrıca kızımın kilo alımı durdu bu ay alerji nedeniyle. Alerjinin neyden olduğunu anlamaya çalışıyoruz ve bir çok gidayi kesti doktorumuz(süt ve süt ürünleri kuruyemiş paketli gıdaların hepsi domates salça vb.). Çok kısıtlı şeyler yiyebiliyorum. Bu nedenle sanırım tutamayacagim ama uzuluyorum. Keşke tutabilseydim.