Nebicimanne Ben yaristirmanin hatalı bir davranış olduğunu düşünüyorum, her ne olursa olsun. Sonucta hangimizin ikiz çocuğu olursa olsun hicbirimiz sokaga atacak degiliz, bi sekilde bakacagiz. Sadece ben cok anneyim modlari bana biraz kompleksli geliyor.
Ben biraz icerlemisim bu konuyu anlayacağınız 👌