Beril-Beren
Masallah size, cok şaşırdım dogrusu, iyi cesaret..
Size birkac soru sorabilir miyim? benim ablamim da ikizleri var. Ve surekli hamileliğinin cook zor geçtiğini, tek bebege hamile olmanin da bakmanin da hicbirsey oldugunu soyluyor. Siz ikisini de yaşamış bir anne olarak, tek hamilelikle ikiz hamileliği arasında uçurum var mi sahiden?
Ve de bakım noktasında ikizlerden sonra tek bebek bakimi cok kolaymış gibi geldi mi?
Ben mesela “bebegim bugun hic uyumadi yazik uyutayim” falan deyince bana hemen “ ne olacak ki tek bebek..” gibisinden bir yaklasimla yaklaşıyor.. Haklı mi, abartiyor mu?