Zahkrii
Deletedmom323
Beyzabzl
Yigit_bebekk
@gokcekizinannesi
Ilknrylmzciftci
Prensesannesiii26
Deletedmom323
Tutturdum sonunda😅 etiketledim ki teşekkür edeym sizlere diye:) son 3 yoğurdum taş gibi sünmüyor, susuz ve yoğurt kokuyor😅😅 günlük pastörize süt kaynatılmaz diye kaynatmıyordum. Kaynattım, 7 8 saniye elini yakacak kadar değil 4 5 saniyede yakacak kadar bekliyorum. Mayayı da işleme başlamadan dolaptan çıkarıyorum oda sıcaklığında oluyor. Küçük boy kavanozlarda yaptım 200ml günlük sütten iki kavanoz çıkıyor. Sütü kaynatıp kavanozlara koydum saracağım yere götürdüm mayasını da orda koyup karıştırdım. Kapağını kapatmadım peçete koydum.5 saatte filan tutmuş oluyor akşam üstü yapıyorum gecede dolaba koyuyorum. öğlen saatlerinde yedirecek kıvama geliyor. Sıvı maya, kuru maya, ev yoğurdu hep denedim tutmadı. Sütaşın ilk yoğurdum diye geçen babymix yoğurdu var onu aldım onla yaptım tuttu. Elim alışınca normal mayayla tekrar deneyeceğim