Muberra Bigaboy ben dalan roxy kullaniyorum hem ekonomik hemde guzel yikiyo lekeleride iyi cikariyo ben memnunum.
ikos58 Elifsu ılk basta bukadar detaylı arastırmamıstm unıbaby sensıtıve almıstm fakat ıcerısınde zararlı kımyasallarlar varmıs
Elifsu ikos58 aslında en iyisi toz sabun olanlar. Ben sıvıyı çok çabuk bitiriyorum. Deterjan gözüne dökünce akıp gidiyor içime sinmiyor :)
ikos58 Elifsu onlarda kıyafetlere sıvanıp kalıyormus bılemıyorum kı nasıl yapalım. Ben yıne green clean le devam 😁
Elifsu ikos58 makina iyiyse kalmıyor ben kullandım hiç öyle bişeyle karşılaşmadım. Bende green cleane geçeceğim galiba bitkisel olduğu için.
Sabriyeillke Bigaboy ben dalan zeytin yagli aliyorum fiyatida uygun lekede birakmiyo 💩lu kiyafetlerini direk yikamasamda cikariyo
serenea Bigaboy uni baby kullanıyordum ama parfüm içeriyormuş green clean a geçtim gayet güzel mühendisinoğlu da tavsiye etmişti o yüzden aldım ☺️
Miranur Ben normal omoyla yıkıyprum ön yıkama ve ilave durulama yapıyorum 6 aylık kızım vucudunu çyle alıştırdım hiç bi sıkıntı yok
sevcan Bigaboy bende onu kullanıodum ama cok ağar kokuyo benı rahatsız ettı o parfumlu koku. dalan roxy granül kullanıorum kokmuo temızlıo memnum..
Htc3258 Farmasiden detarjan alıyorum bebeğim için, yumuşatıcıyıda ☺️ Hiç kimyasal yok kansırejen hiçbir madde yok 🌸 Ayrıca şampuanını bebek yağını falanda farmasiden alıyorum ☺️