ikos58 Elifsu cok yogun bır kokusu yok temız kokuyor sadecez deterjan su yesılı gıbı yumusatıcı pembe leke cıkarıcı mor kutulu benım kullandıklarım
Elifsu ikos58 bende su yeşili olanı kullandım kokusunu beğenmedim diye bıraktım ama güzel bi deterjan gerçekten. Bitkisel olması zaten en çekici özelliği.
GlyAkyn Bigaboy bende baby me kullanıyorum çokta memnunum ama benim de bazen bulamadığım zamanlar oluyo o zaman dalin aldım ama memnun kalmadım hem çok pahalı bundan sonra bulamasam da internetten e bebeğin sitesinden sipariş vermeyi düşünüyorum
Hatice1416 Bigaboy instagramda mühendisinoğlu var canım oradan bakıp uygun deterjanı seçebilirsin bebişin için 😚
ikos58 Elifsu suan ne kullanıyorsunuz baby grean denedınız mı ondan da bı almak ıstıyorum belkı guzel kokuyordur o da bıtkısel
busrasahinn Bigaboy sıvı deterjanlar kimyasal içerdiği için roxy sabun tozu kullanıyorum hem mis gibi kokuyo hemde güzel temizleniyo kıyafetleri gayet memnunum 😊
Neslihan58058 İnstagramdan mühendisoğlu sayfasına bakarsanız zararsız içeriği temiz deterjanları bulabilirsiniz
ikos58 Elifsu ılk basta bukadar detaylı arastırmamıstm unıbaby sensıtıve almıstm fakat ıcerısınde zararlı kımyasallarlar varmıs
Bigaboy Edaaaa onu ayrıca odasının temizliğine kullanıyorum bende alerji olmasın diye, birde bazı 💩çıkmayınca elde çitiliyorum🤣
ZeynepKara Bigaboy dalan roxy kullanıyorum doğduğundan beri ama koyu renkli kıyafetleri ağardı meğer içinde ağartıcı varmış şuan green clean e geçmeyi düşünüyorum
Gizemcetinbag ZeynepKara granullerin hepsinde bu sorun var evet ben green clean kullaniyorum cokta memnunum
Gizemcetinbag Birincisi kokulu almayin zaten icinde parfum olan urun bebek icin zararlı ikincisi icinde kimyasal olmasin dalin baby me uni baby ariel vs bunlarin icinde kimyasal kayniyor ha onlari kullandınız ha kendi deterjaninizi kullandiniz fark yok Green clean roxy granul minios baby me granul dalan granul etimatik granul color baby bunlar zararsiz kimyasal olmayan bitkisel urunler.
ZeynepKara Gizemcetinbag bende alıcam en kısa zamanda en uygun carrefourda gördüm siz nerden alıyosunuz