Glzar kubra01 şu an 10 aylık bir oğlum var çok şükür 🙏🏼 Benim gebeliklerim zor geçiyor malesef kan pıhtılaşması olduğu için ama sezeryan yönünden hiç bi sıkıntı yaşamadım. Hatta ilkinde ayaklanmam çok zor olmuştu ikincide aynı gün kalktım daha rahattım😌