kubra01 Sezaryen doğumdan 2 ay sonrası hamile kalan var mı? Nasıl bir süreç geçirdiniz dikişlerinizde acı oldu mu? Korunmamıza rağmen hamile kaldım ve asla aldırmayı düşünmüyorum.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi kubra01 Sezeryan ile doğum yaptım ancak tek bildiğim kontrollerinizi asla.ihmal.etmemeniz dikişleriniz için. Niye aldırasınızo da can. Kimsenin yargılama hakkıyok veren Rabbim sonuçta. Siz yeter ki onlsra gözünüz gibi bakın saglicakla buyutun ♥️ ruh sağlığınız elverişli olsun mutlu mesut buyutun insallah🙆🏻♀️
Minik_Hanim kubra01 sezeryan doğum yaptım sonra hamile kalmadım ama, hamile kalmadan 1 ay önce ameliyat olmuştum. Karnım büyüyene kadar dikişlerim iyice kaynamışlardı. Çok korkmuştum açılır bisey olur diye ama olmuyor, korkmayin..
CanAyAna Dikişleri bilemem de iki çocuğu birlikte büyütmek ikiz gibi Allah kolaylık versin size 🙏🏻 Bereketiyle gelir inşallah ☺️
kubra01 Seker45 Allah bağışlasın. Karnınızdakini de sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim kolaylık versin inşallah 💙
Seker45 kubra01 Allah razı olsun sizin bebeginiz kaç aylık ve karnınızdaki kaç aylık bu arada benimde eşim korunuyordu korunma olduğu halde hamile kaldım Allah nasip edince Oluyor sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız insallah çocuklarımızı 🙏🏻
Gzrilknur kubra01 Allah yardımcınız olsun 🥺Benim Bebeğim de 2 aylık. Korunma yöntemi arıyorum bende. Prezervatif te sıkıntılıymış 😒
kubra01 Gzrilknur Evet sıkıntılı spiral ve prezervatif kesin değil malesef. 🥺 Ya da şöyle diyeyim Allah yazdıysa oluyor önüne geçemiyoruz.
Glzar Sezeryanla Doğum yaptım 40 m çıktıktan 1 ay sonra tekrar hamile kaldım çok şükür hiç bişey olmadı🙏🏼 Korkmayın 🤗
kubra01 Glzar Şuan kay aylık hamilesiniz? Biraz anlatır mısınız nasıl geçirdiniz rahatlamak istiyorum🙂
Glzar kubra01 şu an 10 aylık bir oğlum var çok şükür 🙏🏼 Benim gebeliklerim zor geçiyor malesef kan pıhtılaşması olduğu için ama sezeryan yönünden hiç bi sıkıntı yaşamadım. Hatta ilkinde ayaklanmam çok zor olmuştu ikincide aynı gün kalktım daha rahattım😌
hafsahamza oğlum 2.sezeryanımdı 4 ay sonra maalesef hamile kaldım şuan 24 haftalığım şu ana kadar dikişlerden ötürü bir sıkıntı yaşamadım inş yaşamam🤲