Gaaak doktorumuz gündüz meyve ikindi yoğurt dedi.Belirgin birşey farketmedim alerjinin boyutlarını vs hiçbirşey bilmiyordum.Dolayısıyla muz+ yoğurt verdiğim( yoğurt 4. gün muz3. gündü) akşam kabardı,hastane kalabalıktı adli vaka vs varmış bekleyemedim genel durumu iyi diye eve geldim.Sabahına söndü druma gittim muzdandır dedi.Keselim dedi eve geldim mama verdim bir anda heryeri başına kadar kabardı.Kakasına bakın sümük+kan ,vücuduny kontrol edin,3 gün kuralı ile ilerleyin.