EsraaK bizde ciddi anlamda yaraya dönmeye başlayınca kortizonlu krem kullanıyoruz doktorumuz evin derecesi 21 i geçmeyecek ve terleyemeyecek, pamuklu bol ve ince şeyler giydir vücudu hava alsın , tek parça kıyafet giydirme, bol nemlendir, banyo sonrası tampon şeklinde kurula yap dedi uyguluyoruz önceye göre şükür daha iyi.