Lea- Bebeğin seni çok çok çok seviyor. Sakin öyle düşünme güzel anne. Ahh yakamdan düşse ahh babasında dursa diye söyleneceksin ilerde eminim.. Bence özellikle arkadaşlarınizin yanında olmasından etkilemişsin. Ama lütfen üzülme. Inan içinde bulunduğumuz psikolojiden ve anne olmaya alışma sürecinde olduğumuz için oluyor bunlar hep. Ilerde güleceğiz hatırlayıp. Evladının şu hayatta hem en sevdiği hem en muhtaç olduğu tek kişi sensin. Anne çocuk ilişkisi hop diye gelip yerleşmiyor hayatımıza, zamanla oturuyor. Hisler zamanla derinleşiyor anlam kazanıyor. Seni anlıyorum ama inan üzülecek birşey yok ortada sadece sen duygusalsin.. şimdi bebeğini kokla sev tadını çıkar. O sana aşık aşııık! 😍😘😋