Arkadaşlar ben İsvicrede yaşıyorum burda da koronadan dolayı çıkıp gezemiyoruz insanlarla kontak kurmuyoruz zaten ,burda eşimle ben tekiz hiç bir akrabamız yok ,bir çift var yakın arkadaşımız onlarla arada kiraladığımız bahçede mangal yapıyoruz,oğlumdan çok dolayı zaten çok kötüyüm şuan lütfen sizden bilip bilmeden saymayın