AselDuru06 gecmis olsun saglikla buyutun bebeginizi🧿 benm 20 gunde dis dikislerim toparlamisti ama 2. Ayda ancak tamamen kendime gelebildim. Her wc sorasi kurula o bolgeni steril beze az batikon sur oraya pansuman yap. Bde pek bakmaman daha iyi olur psikolojik acidan ben baktikca daha cok aciyormus gibi geliyordu 😅 ebe bana buyuk wc den sora pnsuman yap dedi ama ben her wc girisimde pansuman yaptm kanaman var sık sık degis pedini yika kurula yine pansumanla… ben 40im cikana kdar pansumanladim. Wc de zorlanmamak icin sivi seyler tukettim hep ozellikle ilk 20-25 gun. Biraz bunye meselesi dkislerin iyilesme sureci ama umarim cabucak toprlanirsin. Tekrar tebrikler saglikla buyuyun insalah 💖