AselDuru06 bende normal doğum yaptım 9 ay önce bir haftada tamamen iyileşmişti dikişlerim de vardı. Her tuvalet ihtiyacı sonrası batikonlu su ile yıkadım küçük pet şişeye biraz batikon koyup ılık su ile yıkayabilirsin sonra tekrar gazlı beze azıcık batikon damlatıp tampon hareketler ile sürdüm ardından dön makinesinin soğuk ayarı ile kuruttum bir haftada iyileşti 5 gün anca kanamam olmuştu az miktarda. Bunları deneyebilirsin, enfeksiyon kapmaması açısından hijyene dikkat edildiğinde çabuk iyileşiliyor korkma :)