Mississsipi Mississsipi ben avent kullanıyordum tanesi 2 tl e geliyor diye buna geçmiştim hiçbir sorun olmadı
Kuzey-41 zeynepsena24 benm oglum küvezde kaldigi zamanlar ilk sagdigimi posete koyar dolaba atardim sonra tekrar sagdigimi ayni posete dökerdim hep öle yaptim hicte bise olmadi
Queen19 zeynepsena24 eskı ve yenı sütü karıstırmamak gerekıyormus oyle okumustum bır yerde. Ben sıcak sütü soğuk sütün içine koymadım nolur nolmaz .
Deletedmom311 Şöyle ki süt poşetlernde tarih ve saat yazmak lazm , ilerde kullanırken gündz sagdgmzı gündüz , gece sagılan sütü gece vermek gerklymş o yüzdn tarih atarken saatini de eklmy untmayn yani 30 cc.de çksa tek poşet olcak