Merhabalar 😊 sütünü sağıp saklayan annelere sormak istiyorum; tek seferde sağdığınız sütü mü poşete koyuyorsunuz? yani şöyle ki tek seferde 30-40 cc falan süt çıkıyor sadece bunu poşete koysam bebeğimin yarım öğünü bile değil bir kaç saat sonra üstüne sağım yapsam biri soğuk biri sıcak sütü bozar mı bilemedim sütünüzü nasıl saklıyorsunuz yardımcı olabilirseniz çok sevinirim