Bebekask deletedmom4842 sabırla bekleyeyim 😊anne olmak böyle bişey emeklesin yürüsün konuşsun diye heyecanla beklemek
Icot Bebekask çok teşekkür ederim 😊 unutmamak için aynı zamanda not alıyorum defter tutuyordum bir zaman sonra zor oldu ama bu notları toparlayıp kitap haline getirip kızıma ve bana kaldıracağım hatıra olarak. Her anı , her yeni yaptığı şeyler hepsini yazıyorum belgeliyorum. Aynı zamanda herseyini de kaldırıyorum ben biraz fazla önemsiyorum sevdiğim herşeyim olan eşim ve meleğimin hatıralarını. 🥰🥰
teachersrn 7 ay 22 günlük bir haftadır emekliyor tutunarak ayağa kalkıyor aktivite masasında ayakta durabiliyor hepsini bir anda yapmaya başladı geçen hafta sadece dizlerinin üstünde gidip geliyodu bir haftada acayip ilerleme kaydetti dünden bu güne aynı kalmıyor hiç bişeyi ☺️
Can teachersrn bu tutunup ayağa kalkması kendiliğinden mi oldu siz önceleri alıştırma yapar miydiniz hic
melissrn Can sizinki emekler yakında zamanı zaten bizimki tembel 1 Ay araları var anca bizimki emekleme pozisyonuna geldi😂
teachersrn Can 40 hafta dolmuştu doğum yaptığımda, sık sık ayakta tuttum koltuk kenarlarında falan zaten kendi isteğiyle oldu sürekli ayağa kalkıp gitmek istediği için, en son tutunarak kalkmayı öğrendi 😊
teachersrn Can hiç sanmam 36 dan sonra gelişimini tamamlamış oluyorlar zaten ki anne karnında fiziksel gelişim ağırlıklıdır yürüme ve motor becerilerinin zihinsel ağırlıklı olduğunu düşünüyorum sonradan gelişen yetenekler yani