Bebekask tam anlamıyla başlaması 9 ay 4 günlükkendi. Öncesinde sürünme geri gitme vs vardı ama çok az.
10 ay 11 günlükken ilk kez kendi kendine desteksiz ayakta durdu ve bunu çok sevdi o günden sonra sürekli yapmak istedi.
11 ay 14 günlük iken de ilk adımını iki adım olarak attı :) öncesinde duvar koltuk ne bulursa tutunarak tüm evi geziyordu zaten. Ardından o iki adım 3 oldu derken ;
11 ay 26 günlük iken prenses yürümeye başladı 😍😍 iki koltuk arası mesafede karşıda onu beklemek sureti ile çağırmamda pıt pıt korkarak , durup devam ederek annesine geldi meleğim 😍❤️ ve o kadar çok sevdi ki yürümeyi elimi tutup diğer koltuğa götürmemi istedi her defasında tekrar tekrar yürümek için 😃🥰.