deletedmom173 ne güzel işte doktorun birşeyi yok demesi kadar güzel birşey var mı? Bu bile bir şükür sebebi, evet gerçekten çok zor bir durum benim bebeğim kolik olmasının yanı sıra hiç emziremiyorum sütüm yok, keşke sütüm olsaydı da emzirseydim. Emin ol her anne ve bebeğin yaşadığı bir zorluk vardır, Rabbim tüm çocuklara sağlık sıhhat versin. Şöyle düşün ki allahtan geçici bir süre ve sonrasında herşey geçecek. Ben şuan hergün sabırsızlıkla güleceği günü bekliyorum