tubikk44 gsgulsum bende şekerli su veriyorum bir iki çay kaşığı kadar hastanede sürekli şekerli serum içir dediler şırınga bittikçe vermişlerdi
DefneSara Bizde de oldu sarılık ama cok şükür çoğu gitti azı kaldı sütüm de azdı benim mama olarak sma aldık gaz yapmıyor