Hanımlar bizde 34 günlüğüz ama halâ sarılık var, 3 gündür 1 öğün hipp mama kullanıyoruz 1 öğün, bebeğim sevmiyor mamayı sadece emmek istiyor. Bizim sarılığımız en son 9 a kadar düşmüştü daha sonra da virüs kabusundan gidip baktırmadım. Sağlık ocağındaki ebe belki anne sütündendir diyor bi doktora götür dedi ama gitmek istemiyorum virüs her yerde var. Bebeğimin kilo alması çok güzel sadece emme ile 3130 gr doğdu 1. Ay aşısında 4.500 kilo olmuş. Başına gelen veya evde geçirmek için denenmiş önerisi olan varsa hazırım 🤦🏻♀️🙄