Benim de göğüs ucum olmadığı için silikon uçla emzirdim şimdi 1 hafta kadar oldu bıraktırdım çok ağlamasını sinirlenmesin beklemiyorum göğsümün ucundan tutturuyorum önce sonra tamamen kavratıyorum ama bence bırakmayın derim çünkü mama da veriyorsanız eğer bu sefer biberonla göğüs ucu farklı geldiği için emmeyi bırakabilir bide çok çabuk yara yapıyo ben şimdi tekrar başlıycam silikona çünkü göğüsü tam kavrayamadığı için ağzından sürekli çıkıyo tam bitiremiyor sütü göğüste ve yeme düzeni bozuluyor zaten zararlı bişey de değil ben yararını bile gördüm herkes biberona alışırsa anneyi emmeyi bırakır diyodu silikon uçta aynısı olduğu için sıkıntı yaşamadık