Elifinannesi04 Göğüslerim yara oluyodu bende göğüs ucu silikonu aldım ama aldığıma pişman oldum bebeğim şimdi onunla emmek istiyo kendi göğsümü zorla alıyo başına gelen var mı nasıl kurtula bilirim silikondan
Hilalamine Elifinannesi04 2.30 aylık olduk doğduğundan beri silikon uçla emiyo nasıl bıraktıracam ne yaptysam olmadı bende şurda bekleyim fikri olan vardır belki 😒
Penguenim Elifinannesi04 ben de bebegim meme reddi yapiyor diye (bence emzikten) silikon uc denemeyi dusunuyordum. Yani ogrenmek icin soruyorum cok rahatsiz edici bir sey mi, eger oyleyse bulasmayayim hic ama memeyi birakmasindan iyidir diye de dusunuyorum
mikkonunannesi- Elifinannesi04 bebek böyle uzun uzun emdiği sıra da çıkarın hemen kendi göğsünü verin ilk ağlar istemez bunu sık sık hatta uyku arasında emerken yap zamanla bırakacaktır bende 40 gün kullandım 1.Ayı doödurduğunda sürekli başladım sonra bıraktı sadece beni aldı
Hilalamine Penguenim sakın bulaşma 😢😢 neler vermezdim şu an da kendi göğsümü emmesi için şimdi bıraktıramıyorum :((
birkurabiyeannesi Penguenim çok gaz yapıyor bebekte yanlarından hava alınca bir de alışınca bırakmıyor hep onu istiyor canim
Hilalamine Penguenim ilk doğduğunda ucum yoktu yani göğsümü tutamadı sonra bu uca alıştı bidaha hiç bırakmadı göğsüm yara oldu silikon uç takmama rağmen yine de emzirdim acısına bile katlandım ama şimdi boş göğsümü tutmuyo yoksa yıkaması takması zor değil çok basit ama ben kendi göğsümü emsin istiyorum emzik emiyorsa ondan olabilir
EflatunSena Ben de iki aydır kullanıyorum. Yoğun bakımda kaldığı için biberona alıştı silikonla emziriyorum. Neden çok zor dediniz anlamadım takması mı zor geliyor yoksa bilmediğim birşeylere mi sebep oluyor silikon uç?
Goktugkaganinannesi EflatunSena bende bu durumdan muzdaribim . Ya göğüs ucum yoktu bebeğim.sariliga doğru gigiyorfu hunula emzirdim . Sonra sarılık oldu m dedim sarılık azalınca bırakırım yok alıştı. . İyi birşey değil sürekli dezenfekte etmek lazım .. yanında taşımak lazım bı yere giderken .. çok kötü bir durum ama napayım bebeğim.ac kalmasın diye bu şekilde devam ediyoruz.
Hilalamine Goktugkaganinannesi bende sizin gibiyim ucum yoktu ama bebek zaten ucu almıyor geniş kısmı alması lazım ucun yata olmaması için ama benim kızım ne yaptıysam da almadı
Bebekcik2406 Maalesef alıştımı bırakması zor oluyor benimde kızımda göğsüm yara olmuştu silikon uca alıştı bıraktıramadım 1.5 yaşına kadar o uçlarla emdi, hiç emmemesinden iyidir
Goktugkaganinannesi Bebekcik2406 ooo çok kötü ben arada unutmasın diye göğüsten emdiriyoruum.. emiyor ama çok uğraşıyor . Sinirleniyor sonra UCLA devam inşallah o yaşa kadar devam etmeyiz uca. Ben birşey sorucam temizliğini nasıl yaptınız ?
EflatunSena Goktugkaganinannesi Silikon uca alıştığı için göğsünüzü kavrayabiliyor mu? Benimki direk ucunu emmeye çalışıyor ve dakikasında yara yapıyor hemen :((( Ben de sürekli denemeye cesaret edemiyorum hemen yara yaptığı için
EflatunSena Hilalamine Öyle mi benim çok sık süt tıkanması olur ondan mı acaba? 3 aylık benimki. Biberon ucuna alıştığı için meme tutamıyor ve sevmiyor.
Hilalamine EflatunSena evet canım benim kuzum da 2 ay 21 günlük göğsümü tam boşaltamıyor silikon uçla emdiği için ve bende mastit olmuştum biberondan etkisi olur tabi sen göğsünü sağ dmzirdikten sonra
RundownMom Ben silikon uçla emzirdim hep. Hiç ucum yoktu çünkü içe dönüktü. Şimdi 3 aylık oldu. Silikonsuz tutuyor kahverengi yeri. Basen almak istemediğinde ben ağzına süt damlatıyorum birkaç denemeden sonra tutuyor. Deneyin isterseniz