Batimoms mama için çok doğru ama anne sütü konusunda doktorumuz 9. Ay itibariyle anne sütündeki kalorinin tamamen sıfırlandigini söyledi. Yani anne sütünden kilo alması çok zor dediğine göre.. bizim de kilomuz düşük ben de ek gıdaya ağırlık veriyorum hata mı yapıyorum acaba 😔 doktor mu yanılıyor bilemedim ki 😔