Sibelsu 1 yasina kadar ek gida adi gibi ek olmali yani ek gidayi cok cok verirsek asil almasi gereken anne sutu yada formul mamayi ya az icer ya tamamen terkeder. Ama bebegin buyumesini saglayacak olan ek gida degil anne sutu yada formul mamadir. Ben bu hatayi yaptim ve o hatadan geri dondum. Oglum formul mama icmiyordu emziremedim saglik sebeplerimden. Ben de ek gidaya gecince nasilsa sut sevmiyor yohurt ek gida vereyim dedim guzelde yiyordu ama 2 ay kilo almadi. Boyu uzamadi. Cunku bagirsaklari yediklerini asla tam manasiyla sindiremedi. Herseyi ama herseyi oldugu gibi bagirsaklarindan atiyordu. Baska bir forumda bir anne yazmisti ve ondan ders aldim. Bebekler aylar sonra ancak ek gidaya alisip sindirebilecek duzeye gelir bosuna yedirmeyin cok cok yaziyordu. Ben de bu ay formul sutu tekrar cogaltip ( uykusunda iciriyorum) ek gidayi azalttim. Oglum 7. Ayinda 700 gr aldi boyu 4 cm uzadi cok sukur. Demem o ki burdan baska okuyan annelerde faydalansin lutfen anne sutunu ve formul mamayi azaltmayin ek gida ektir. Az az verilmeli formul mama yada anne sutu azaltilmamalidir.