2019kubra 010619 yoo 4 numara kullanıyrm şimdilik iyi ama alırsam 5 alıcam bide 5 deneyelim gerçi kilolu bi bebektedeğil ama
dunyam2020 010619 allah allah haşbukı ben geve bez hıc degıstırmem ona tagöen ne sızırdı ne ıcındekıler cıktı
Minigin-Annesi 2019kubra şu an malesef bezlerde indirim yok çok.şubatta çok güzel indirimler vardı stok yapmadıgıma pişmanım.en uygun e bebekte sanırım şu an
gamzemustafa 2019kubra ebekten Şubat ayı indiriminden almıştım ama bebeğim şuan 4 numaraya geçti alan olursa neden olmasın 🤗
Metesmom dunyam2020 Kaç numara için bu fiyat canım? Bebeğim henüz 15 günlük marka değiştirmeye de korkuyorum pişik vs olur diye.
2019kubra gamzemustafa malum bu virüs yüzünden kardeşim işsiz kaldı ama söylerim yine isterlerse size dönerim tşkr ederim
Guldendikmen 2019kubra ben gece kullanıyorum premium care vallahi çok memnunum kaldım gece 8 de takıyorum sabah 8de değişiyorum hiç gecmedi gündüz minies kullanıyorum kurtuldum sabah ıslak uyanmasından