Musabbebek ertanmut şuan imkanım olsa çeker kurtulurum ama maalesef. Demiycem cnm peki çok ağrım olunca geçer mi daha fazla yani çay fayda verir mi
ertanmut Esracemre ikisindede sızlamaz cnm brnde sızlar kırıl olduğu için ete baskı yapmıştır et o yzdn şişmiştir bir süre snra iltihap yapar aksatma
ertanmut Prince antibiyotik ben öneremem ccnmm haddim değil😊😊riske giremem ama şeyde aldırabilirsin kenecort aldır üç tane üzerine yapıltır beyazların yatınca ovmadan koy sabaha geçer
ertanmut Musabbebek çay fayda vermez çay dişin ölüme gidip gtmediğini gstetir öyle ağrırsa bilki bir süre snra şişme yapıck o xmn dha ktü😔😔😔
DeryaDuman Benimde bir kaç dişimde diş eti şişmesi durumu mevcut. Bu durumdan nasıl kurtulabilirim. İltihaplı gibi ağrıyor. Fırçalamaya kalktığımda kanıyor..
Rosaa ertanmut aa benim de bir sorum var . Benim bir disimde apse gibi birşey olmuş yani şişmiş hafif ve o tarafı kullanınca hafif ağrı yapıyor. Ne olabilir acaba bilginiz var mı? Doktor gören teyzeler gibi sordum ama 😅😅
Melike_ceylan_ Rosaa oglum 14aylık ve ustten 2diş var altta da bıtane cıktı dha uzamadı normelmi acaba cok yavas cıkıyo gbı üsttekının yanı da patlıcak beyaz gelen ucu
Rosaa Melike_ceylan_ hocam soruyu bana mi sormak istediniz? Yanlış olmadı ise normal diş yavaş yavaş çıkar sanırım bizim oğlanın da öyle şuan bir dişi cıktı hergun biraz daha uzuyor 😄😄