Aryamira16 Goktugkaganinannesi Evet aç olduğunda ağlayan bi bebek yoksa gece uykusu uzun sürmez, inşallah öyledir ya çok takıldı kafama 😞 3. Ay kontrolünede gitmedim rota aşısını kendim yaptım kilosunu bilmiyorum yani 😞