bianneeee Çiş sayısı 7′den fazla ve kilosu yaşına göre normal gidiyorsa aç kalmıyordur.Günlük ortalama belli bir miktar 800-900 ml gibi ideal olsada her sütün kalitesi besleyicliği de aynı değildir.700 ml içti bebeğim aç kalıyor gibi düşünmemek gerekiyor.Elbette sütünü arttırmak istiyorsan en temel bileşiği bol miktarda su tüketeceksin.Diğer kalan biraz beslenme ile stresten uzak durman ile alakalı.Et,balık,yeşil yapraklı sebzeler,havuç ,kayısı,incir,ceviz,badem,fındık dıdısının dıdısı 3 aylık market fişi gibi sonu yok:) Bunlara ek olarak arpa maltı içecekler,süt çayları(pek önermem),rezene çayı,birde süt arttıcı damla var daha kullanmadım ama faydası olursa onuda yazarım.