Eymenn canım benim kızım koliğin koliği şuan 4 aylığız tamamen geçmedi ama azaldı diyebilirm.bizimki belli bir saatte değil uyanık olduğu ve emmediği her dakika morara morara katılarak ağlardı bacaklarını karnına çekerek hiç birşekilde sakinleştiremeyeceğiniz bir ağlama ve hafifleten damlalar var ama bunun ilacı sabırmış bizimki 3 ay dediler geçmedi tam umarım sizinki geçer sakin kalmak gerekiyor .doktor dedi ki bana nasıl uyku ihtiyaç ağlarken de canı yanmıyor dedi ağlamakta uyumak kadar normal dedi.ama kolik sancısı yapıypr bebeğini öyle sakın huyu falan sanıpta üzülme sinirlenme sakin kal .plates topu alın üzerinde kucağına al zıpla inan anında susuyor öyle.