Eymenn benim kizimda 1,5 ay cok cekti gaz yuzunden ozellikle aksam saatlerinde bisey oluyodu cocuga surekli bacaklarini karnina cekiyordu cok agladim onunla beraber karni agriyo ben bisey yapamiyorum diye oncelikle sabirli olun moralinizi yuksek tutun tunelin sonunda isik var merak etmeyin 🙏🏼 Bi cok gaz damlasi kullandim ama bize en iyi gelen biogaia oldu ne yazik ki sizde %100 ise yarar diyemiyorum cunku her cocugun bunyesi farkli diger markalar bizde ise yaramadi ama belki sizde ise yarar. Bu donemde sizde ictiginiz sut ve yogurda dikkat etmelisiniz kullandiginiz laktoz ona gecip gaz yapiyo olabilir