Deletedmom283 Sibel_dumlupinar 37.1 gayet normal lütfen 37.5 geçmediği sürece ateş düşürücü vermeyin, bebeğinizin bağışıklık kazanmaya ihtiyacı var, 37.1 ateşli sayılmıyor 🌈🌈
Sibel_dumlupinar Deletedmom283 bende ağrı kesiciye alışmasını istemedim için vermekte istemiyorum ama ilk bebek ya biraz korkuyoruz
Deletedmom280 Sibel_dumlupinar yok cnm ya bır atesi yok aslında bn 38.5 olöadn hıc ates durcu kullanmadım bebk bagısıklkk kazanması ıcın
Sibel_dumlupinar Deletedmom280 suanlik 37 inşallah yükselmez bende vermem ya uyuyamiyorum korkudan ya yükselirse diye😔
Deletedmom280 Sibel_dumlupinar hahaha ya kıyamam yaaa o zmn skntı tok bnce alarm kur saat bası olc sende uyu dinln
Deletedmom280 Sibel_dumlupinar verem asısı uykuda yapar korkma cok uyursa ama besle sık sık ıhmal etme 😂
Mom0870 Sibel_dumlupinar 2 . Ay aşısı bizde ateş yapmıştı canım birazcık yükselmiş endişelenme üstünü ince bırak kontrol et olmazsa calpol verirsin ❤️