Mom5874 Kbradr Aynen benim de kafam karıştı. Aşı takviminde 9. Ayda aşı yok. Salık ocağından hemşire arayınca doktorumuzu aradım ertelenebilir dedi. Daha zaman var umarım bu salgın biter de rahat rahat gideriz. Doktora bile gidemez olduk
AtaHanveAnnesi Mom5874 ülkemizde mülteci çocuklar çok olduğu için sağlık Bakanlığı ek kızamık aşısı koydu dedi hemşiremiz.
Babygrils Tugceeee benimki daha kücük canım 2-3 ay var 9 ayına o hani önceden bildireyim diye söyledi bana.
deletedmom719 AtaHanveAnnesi az önce yaptırıp geldik canım. Ama normalde bu 12.ay aşısı kızamık vakaları görüldüğü için erkene çektiler. Hemşirenin arayıp bir sor istersen
Htc1821 AtaHanveAnnesi Dün hemsiremiz aradi getirebilirsiniz diye. Sabah erkenden gittik bombostu ve butun onlemler alinmisti bizde tedbirli gittik zaten. Hemen asisi yapildi ciktik
Minnos_31 AtaHanveAnnesi rica ederim ortu goturup yikardim donuste salgin yokken alt acma bezi aklima geldi paylasmak istedim gittik yaptirdik hicbiryere dokunmadan geri donduk cok sukur 🙏🌸
KYO AtaHanveAnnesi yoo bu salgınla ilgili değil zaten bu virüsten önce büyük oğlumu aşı yaptırırken bize ebemiz suriyeden çok gelen olunca kızamık hastalığı tekrar çıkmaya başladı salgın olmaması için bu aşıyı tekrar çıkardılar gibisinden bişey demişti o aklımda kalmış onu demek istedim
AtaHanveAnnesi Kbradr bizim hemşiremiz perşembe getir yapalım her 9 aylık olana yapıyoruz dedi. Niye farklı şeyler söylüyorlar ki 😣
KYO AtaHanveAnnesi teşekkürler sizede götürün tabiki alt açma bezi iyi oluyor bebek hiç biryere temas etmemiş oluyor
Mom9 AtaHanveAnnesi bana da isteğe bağlı demişti hemşire 9.ayda gözleme geldiğinde değerlendiririz demişti 6.aydayken. Normalde 12.ayda yapılıyormuş. Bende yaptırmayı düşünüyorum 9.ayda sonuçta dışarı da çıkmıyo yavrucaklar