Ben de yapalm mı diye post acmstk burda. 9 12 ay arasnda yapiliyorms. Ben hemsiremizi aradm, aşıya getirelm mi dedm. “Istersenz bu ayda kızamk aşısı yapablrz ama bu salgından dolayı evden çıkmanızı onermiyoruz, 12.ayda gelrseniz sizn icinde bebeginiz icin de daha sağlıklı olur” dedi. Benim bebis de bugun 10 aylk oldu. 12 aylkken asiya götürecem inşallah 🌸