Karatag bnde emzirmeme rağmen sanırım mastit oldum önce göğsümde alerji gibi kızarıklar oldu sağdım bi kaç gün krem kullandım geçti 1 hafta snrasında bi gece bebeğim cok az emdi uykusunda gögsm taş gibi uyndm diğerini emzrrknde acı ağrı hissettim o gün öğleden snra ateşim çıktı 2 gun boyunca ateş vücut kırgınlığı sıtma gibi yaşadım 2 aylık bebeğim 2 kez böyle oldum sağdım bol bol emzrdim atesım öyle parolla düştü. Enfeksıyon göğüste kalıyomu onu blmiyorum terle attim diye dusunuyorum malum dr a da gidemiyoruz cok dikkat etmek lazim