Valla korkutmak istemem ama 5. Ayda bitti ve beş ay hayatımın kabusuydu diyebilrim çok öok zordu kafayı sıyırmadığıma şükrediyorum. Şuan 11. Aydayız ve hala mızmız bir bebek sürekli kucakta gezcek öyle duruyor yada çizgi film açarsam onuda izletmek istemiyorum ama bazen yemek yemek için falan mecburen açıyorum Allah yardımcım olsun