Kuzeyimm41 şimdi baktım da çok küçükmüş bebeğin henüz, benden sana bi tavsiye asla geçmeyecek gibi gelir sabrın biter çok zorlanırsın ama o kadar hızlı geçiyor ki o yüzden hiç canın sıkılmasın enerjin düşmesin sekiz dokuz ay sonra bu ağladığı zamanları bile özleyeceksin bi anda büyümüş bile