Frdbgmgnc Canada10 hangi şampuan acaba paylaşabilirmisiniz bende bı marka duyuyorum sürekli ise yariyomu gerçekten merak ediyorumda
Frdbgmgnc Esma12 ahh öyle bı mucize olsa keske 😂 napalim yavrularımızın hatırası diyip sevecez gobusleri hanımlar moral bozmaya gerek yok 👍🏼
Bertug_bebek Plates yapın canım Bn öyle yaptım suan dogum dan daha zayıfım 🧿doğumda a 2 kılo almıştım sadece 🤣🤣
Pudrabeyazim Frdbgmgnc ya onu gördüm herkes beğenmiş ama 600 ml 150 tl cok pahalı ve sürekli kullanmak gerek
ikbalmira1 Bende 4 ay önce doğum yaptm bende de durum aynı ne kadar özen göstersem de bebeğimin parmak aralarında hep saçımı görüyorum bu halalles’i bende duydum hatta görüştüm firmayla ama bi çok seçeneği var doğumdan sonra saç tipim de değişti bi ay karma bi ay kuru oluyor hangisini alıcam bilemedim kaldı öyle
Bertug_bebek Walla kızlar dedıkleeıne gre büyüklerin bebek anneyi taam anlamıyla tanıyıncaya kadar dökülürmüş sonra keailiyomuş dökülme ama ne kadar dgru bılmıyorum
nhlaslan 3,5 ay oldu doğum yapalı, 2 haftadır saçım çok Dökülüyo. Bugün Bebeğimin bezinden çıktı 🥺 Mutfaga girip yemek yapmaya korkuyorum 😕
Nrmhmmd Kızlar benimde çok dökülüyordu benimde 4 buçuk aylık bebeğim var saç maskesi yaptım evde kendim . Yumurta süt zeyntinyağı ve limon karıştırdım saçıma diplerine her yerine masaj yapa yapa hafta da 1 kere birde 8 9 tane karanfili sıcak suda demledim onu da her yerine sürdüm . Dökülmesi durdu diyebilirim
Gamze89 Frdbgmgnc merhaba ben kullandm ama fayda görmedim malesef benm de 7ay oldu dogm yapalı hala çok dökülüyor😔
Gamze89 Frdbgmgnc doktora sordm kara sarımsak şampuanı kullan bide biotin tablet al dedi ilacı kullanmıyrm kara sarımsak sampuanına yeni basladm insallah biraz bari azaltır 😞😞
Pudrabeyazim Gamze89 gamze hanim o sampuana bende baktim bizi bilgilendirirmisiniz kullanınca faydasi olacak.mi