8 gün önce yaptırdım bebeğim 3 ay 10 günlük. Özel hastanede yaptırdım. İlk gün sadece çişini yaptığında ağladı. Ilık suyla yıkadık. Doktorun verdiği krem ve şurubu kullandık. 4 gün sonra gittik klipsi çıkardılar. Kantaron yağı sürmeye başladık. İyileşti bile diyebiliriz. Çok rahat ve sorunsuz geçti. İyiki yaptırmışım. Çok büyümeden hareketlenmeden yaptırmanızı tavsiye ederim 😊🌺