Canimbebegim ilk oğlumu 4 aylıkken, 2. Oğlumu 7 aylıkken sünnet ettirdim. İkisinin de hangi ara iyileştiğini hiç bilmedim bile 🤗 o derece rahat ve kolay geçti. 7 aylık yaptırdığım oğlumun bronşit problemi vardı çok daha küçükken onu tamamen atlatmasını bekledik ve kirvesi yanımızda değildi. Yoksa onu da abisi gibi daha küçükken yaptırmak isterdim çünkü dönmeyi daha yeni öğrenmişken biraz yerinde durdurmakta zorlandım ilk gün. Zaten 2. Günden sonra çok daha kolay oldu, bezin içinde iyileşti. Bence ne kadar erken o kadar iyi. İkisinin de dr’u zamanlamanız çok iyi demişti.