Bizde 45 günlüğüz ve kolik bebeğiz gazlı bebekler memeyi rahatlamak için de isterler ama bizimki de birini rahat emiyor diğerinde çıldırıyor süt azaldığında ikisinde de çıldırıyor sürekli emmek istediği için de haliyle azalıyor ama birinde süt çok olsa da çıldırıp çekiştirip bırakıyor sanırım istediği hızda olmadığı için yoksa gaz olsa da bırakmaz çünkü emerken daha rahat gaz yapıyorlar