kubradmr Selamun aleyküm 🌸 1 ay 14 günlük kızım emzirirken durup durup ağlıyor. Biraz emiyor ağlıyor kendi kendine susuyor tekrar emiyor ve yine aynısı… sütüm yok desem göğsümü sıktığımda süt geliyor. Neden olabilir acaba?
Pelin87 kubradmr gazdan dolayı maalesef, hızlı emdiği için midesi gaz doluyor, daha emmek istiyor ama gazdan dolayı ememiyor. Öyle yaptığında gaklatın sonra tekrar devam edin
ErvaEla Benim bebeğim de öyleydi sütünüz olmadığı için değil ya gazı olabiliyor ya uykusu vardır ondan dolayıdır , bi diğer ihtimal sütünüz bebeğin istediği hızda gelmiyor ve yoruluyor. Bol bol sütünüz olsun İnşallah bebişinizle mutlu akşamlar 🥰
kubradmr ErvaEla her emdiğinde gazı yoktur sanırım🤷♀️ uyku sorunumuz var evet hatta sorun başladığından beri bunu yapıyor o ihtimal çok güçlü yani 🤭 Bir göğsümü emerken bunu yapmaya başlayınca diğerini veriyorum gayet güzel emiyor 2 3 dk boyunca. Hızı mı kesiliyo acaba🤔🤭 Amiin Allah razı olsun 🌸
kubradmr Oznur evet alıyor. Baktım olacak gibi değil emziğini veriyorum gayet güzel emiyor. Ama karnının doymadığına eminim🙁
Oznur kubradmr gaz ve emzik baska seçenek sanmıyorum emzik her bebeğe meme reddi yapacak diye bisey yok ama çoğuna yapiyor onu emmekle memeyi emmek arasında dil duruş farkı var cunku
Sezinnur Emzik alıyor mu? Bnm bebeğimde öyleydi , biri bana emzik alıyorsa yaptığı gagalama hareketi . Emziği birakmazsan atak haftalarindan birinde memeyi tamamen bırakır dedi. İnanmadım dediği gibi de oldu malesef 😵
kubradmr Sezinnur evet alıyor ve ben çok memnundum almasından dolayı😭 inşallah olmaz öyle bir şey. Ne olur ne olmaz emzik vermeyi azaltayım ben yine de🥺
kubradmr Oznur emzikten olsa her emdiğinde yapmaz mıydı? 🤔 çok şükür gece hiçbir sorun olmuyor genelde gündüz yapıyor
Sezinnur kubradmr ben sadece uyurken verdiğim halde böyle oldu. Bence hazır küçükken tamamen biraktirin
Erva01 Bebeginizde reflü olabilir içtigi süt boğazımı yakıp onu rahatsız ediyorsa doktorunuza bu konuyu danışın
Ozsam kubradmr yavaş gelmesi problem olabilir sütün ama bence sütünüz çok geliyor olabilir benimde öyleydi tazyikli geliyodu sütüm çok sorun yaşadık hala öyle geliyo ama artık büyüdüğünden dolayı başedebiliyo tazyikle dediğiniz gibi 2 3 dk rahat emip sonra memeyi uzatıyodu ağzıyla kendimi geri çekiyordu tıkanıyordu emerken.tazyikli sütte hemen gaz yapar geğirtiş tekrar devam edin.ben yatarak emzirerek bulmuştum çözümü
kubradmr Ozsam tıkanmıyor çok şükür. Yukarıda arkadaş demişti geğirtip devam edin diye ama işe yaramadı malesef🙁
55eren55 kubradmr bnmkide öyle ondan biliyorum yıkıyor ortalığı aç zannediyorum mememe alıyorum daha da sinirleniyor