Snmtt otose_san teşekkür ederim biraz stres yaptım galiba o huzursuz oldukça bende etkileniyorum uykusuzluk da oluyo haliyle 😶
otose_san Snmtt inşallah artar sütünüz, canınızı sıkmayın ve strese sokmayın kendinizi. başlarda damla damla gibi oluyor ama biraz vakit geçsin, bu sefer emzirirken diğeri akıyor dersiniz 😅
Snmtt Mehmetaslan teşekkür ederim❤️ Bebeğim göğsümü çok coşkulu emiyo zaten o konuda çok sıkıntımız yok ama bi yerden sonra süt yetmiyor ya da gaz falan bilemedim yani çaresiz kaldım bi kaç gündür belki de süt yetiyo da benimle olmak istiyo🤷🏽♀️
Teachermom Snmtt Sutun yetiyordur allah her anneye ikiz doyiuabilecek kadar sut verir.Cisi kakasinda iyiyse daha ne.Ben eminim senin sutun boldur zaten ilk 40 gun boyunca bebek cok emer o emdikce sut de artar.Bak meme kucuktme ameliyati oldum ona ragmen sutum bol dusun yani.Mama vermedim benim bebwgim de cok istahli hala Istahli bebek cok icer sut de cok uretilir arz falep iliskisi.Birdami anneler ve ben senin ve bebegin iyligi icin mamayi birak doyuyordur dedik.Gazi var yavrucagin gaz masajlari yap bol bol.Birde saatte 1 emsir daha erken emzirme ki sindirilmia sut ile sindirilmwmis bir araya gelip daha fazla gaz olmasin bunu doktor soyledi.
Mehmetaslan Snmtt son dediğün olay hep var heleki gündüz uykusında 2 ay 28 gündür gündüzleri kucağımda omzumda ayağımda (sallamaya gerek yok ama o ayak üstünde yatılacak) 🥳 demek istediğüm o teknikle bi süre sonra süt yeterli gelmeye başlıyor daha çok emince daha çok oluyor mamayı almak istemiyor 10 15 g0n kadar uğraştıl emzirirken sonrası yok mamayı ağzının kenarından akıtıverdi 😉👶🏻🧿🍀🤲
yamac0608 Snmtt mama da hayvansal ürünler oldugu için doyumu fazla sindirimi zor oda uyku yapıyor bebişler de ben çok denedim mama alsın bende uyuyum diye imkansız hiç bir mamayı kabul etmedi. Dikkat edin mama rahatlaıgını fark ederse sizi emmeyi azaltır. Ve gerçekten mucize olan anne sütünden mahrum kalır süt azalması yaşarsınız.
Teachermom deletedmom719 Kesinlikle Turkiyede ilk 6 ay yanliz anne sutun ile emzirme orani cok dusukmus hep agliyo ac anlayisi yuzunden.Sutu olan kesinlikle tereddut etmesin.
deletedmom719 Teachermom çok üzücü gerçekten mamayı kötülediğimizden değil ama Süt varken mama vermek gerçekten çok üzücü o yüzden Emzirme eğitimi keşke zorunlu olsa doğum öncesi ben iyiki almışım diyorum yoksa belki bende herkesin o mama ver ısrarına uyup doymuyor diye mama verirdim
vilnius Snmtt bebeğiniz doyuyor kesinlikle mama vermeyin. Benim de dizim gibi idi. 3 aylık olduk hala her istediğinde veriyorum
imgesi deletedmom719 cok haklisinz bende 15 gun boyunca bu hataya düstum ama sonra topardik allahtan… insanlardaki bu doymuo olayinada hastaym ya… en skntili lohusalik zamanimiza denk gelio bence ondan
ZyNpYigit Snmtt insmgelir stunuz bn 2 bcuk.ay cik ii emzrdim snra kilo alimi az oldu mama meme gdioz bnm.oglm.tek meme emio doymuo nptysammm fiskirark yda dolu dolu glmedi emio ama ynede 4 5 satte bi mama veriom.suan 4 ay 13 gnluk
imgesi Snmtt canim protein icerikli.besinler yemen lazm… en cok onlar artirir kalitesini… ben ole yapiorm
deletedmom719 imgesi çok şükür ki dönmüşsünüz 🙏 öyle gerçekten aslında doymuyor baskısı yapılınca bizde vicdan edip acaba mı deyip veriyoruz malesef.. Annelik işte çaresiz kaldığımız da yapabiliyoruz
derinseda Snmtt merhaba benmde 14 günlük bebeğim var gün boyu hep ağlıyo uyumuyo ve aranıyo memeye gelince 2 3 çekiyo uyuyo yatağa brakınca ağlıyo eşimde baskı yapıyor gelişme zamanı mama ver diye napcağjmı bende şaşırdım valla anlıyorum sizi ilk 10 gün göğüslerim sertti kalkan kullanıyorum ona akardı şmdi yumuşacık pamuk gibi sanki süt yokmuş gibi geliyo banada umarım doyuyodur yavrular
Zeyzey06 derinseda doyar tabi ama hep emzirin 40 gun ayirmayin memeden emdikce ve tentene degdikceartar sutunuz gak guk ettikce daya memeyi 🤪
Snmtt derinseda tamamen aynı durumdayız 😑 benimde akıyodu günde 5 kez üstümü değiştiriyodum sütten.. şimdi o kadar yok ve doymuyo gibi bilemedim napcağımı