kagan-91219 ben kullandım canım letgodan almıştım. Aslında almasakta olurmuş. Çünkü çok uzun süreli kullanılan bişey değil geçiş dönemi çok kısa olduğu için, bebeğim birde oyuncaklarına fln uzanamadığı için onun içinde sinirlendi. Hiç kullanamadım boşuna alınmış birşey olarak kaldı.