bluekoala Şu mantıkla düşünürsek 2 sininde fiyatı hemen hemen aynı primia kokulu sleepy kokusuz tek aradaki fark bu ☺️ Sleepy markasıda çok güzel bezlerdeki sızdırma sebebi bebeğin altına sürekli değişmemektir bence sürekli idararını yaptığında değişilirse ben sızdırmicanı düşünüyorum ben bebeğim doğduğunda ilk prima premium care kullandım ama kakasını hep tasırdı idrarını yaptığında beline kadar ıslanıyordu sürekli değişmeme rağmen sonra tatilde olduğum için sleepy denemiştim sleepy den memnun kaldı taşırma falan olmadı şuanda molfix kullanıyoruz, molfixtende oldukça memnunum 😘