ZehraSara bluekoala ben sleepy kullandim ilk 3 haftasinda ve memnun kalamadim cunku hep geciriyordu. Isediginde bile kenardan cikiyordu kaldiki kakasini yapinca arkasindan cok cikiyordu. Primaya gectim ve gercekten cok nadir yasiyorum oyle anlari.
bbmbbm bluekoala en başından beri prima premium care kullanıyorum kızım 6 aylık iki markanın da bez fiyatı hemen hemen aynı.
Celestial bluekoala ben sleepy ile başladım prima premium care’e geçtim. Sleepy pişik yaptı. Sleepynin içeriği daha temizmiş ama primaya göre sert bir yapısı var ve taşma yapıyor. Bence ikisinden de birer paket alın deneyin, kimisine pişik yapan kimisine iyi geliyor, denemek lazım.
Sakura-chan bluekoala prima aktif bebek ve sleppy aynı neredeyse. Ama premium care alacaksan çok daha üst kalitede
zeynepzeze Sleepy yan bantları sağlam değil ve çok şişiyor toplanıyor. Premium care kullanıyorum güzel ama içeriği pek temiz değil sanırım 😒 Ama öbür türlü de gece bir takıyorum sabaha kadar tam doluluğunu hissetmiyor bile
Dadam Ben sleepy kullanıyorum 1 ve 2 numarasının ebatı küçük diğer bezlere göre, iç lastikleri iz yapıyo 3 numaraya geçtik ama hiç pişik olmadık daha içerik olarak da temiz. Memnunuz şuan ☺️
Fatma_FLZ Dadam ic lastiklerini kesip deneyebilirsiniz bi tanesini Burda biri demişti öyle yapıp kullaniyorum sızma olmadı
Pinardgn-22 Slepy natural ile değil sensivite ile başlamıştık güzeldi ama natural beğendim ve pişik yaptı şimdi prima aktif bebek veya goon kullanıyoruz çok memnunum care de güzel ama
Begum64 bluekoala primanın aqua pure serisi haricinde petrol türevi katkı maddeleri, yanlış hatırlamıyorsam alkol vb.. gibi maddeler var. Sleepy ise parfüm, losyon, katkı maddesi içermiyor. Hangisi içinize sinerse onu kullanın.
Betiferi34 bluekoala başta denemek amaçlı sleepy kullandım ama memnun kalmadım hep sızdırdı.prima aktif bebek kullanıyorum ve çok memnunum👍🏼
Balbademim3 bluekoala sleepy çok önerildi diye aldım hiç memnun kalmadım kenarları sert geldi bebeğim için, birde sızdırma çok yapıyordu prima premium care kullandım 2 ay memnun kaldım sonra normal prima kullandım hala kullanıyorum çok memnunuz
Gamzeli2206 bluekoala ben doğduğundan beri Prima kullanıyorum denemek için sleepy aldım ve bebeland bez aldım ikisindedende memnun kalmadım sleepy ve bebeland birebir aynı hiç fark yok
Dogavesultan bluekoala prima premium kullanıyırum çok memnunum tavsiye ederim sizdırma vs yapmıyor ıslaklık hissi vermiyor kızım 2 ay 9 günlük bugüne kadar hiç bezinden rahatsız olmadı
Arasannesi bluekoala prıma petrol turevı maddeler var saglıklı degıl içeriği tamız olmadıgı ıcın onerılmıyor. Sleepy natural kullanıyorum memnunum
Fatma_FLZ bluekoala Sleppy naturale kullanıyordum memnunum lastikleri iz yapiyor diye prima premium care geçtim kızımın poposunu kızarttı ıslak mendil kullanmıyorum ve sık değiştirmeme rağmen Geri sleepy naturale geçtik