Bebeğim 3 aylık 4 gündür pişiği var bepantol sürdüm geçmedi zeytinyağı geçirmedi sudokrem geçirmedi lanolin sürdüm yine geçmedi ev son madecasol kaldı evde sürmediğim denesem olurmu birde sürekli bezini değiştiriyorum normalde baby turco bez kullanıyorum memnundum ama şimdi molfiks aldım ve ıslak mendili çok iyi yıkayıp kullanıyorum madecasol sürsem olur mu kızlar